ابعاد شخصیتی و رفتاری مؤمن می‌تواند در جامعه الگو باشد
کد خبر: 4194108
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

ابعاد شخصیتی و رفتاری مؤمن می‌تواند در جامعه الگو باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه انسان‌ باید به‌گونه‌ای زندگی کنند که افراد دیگر در مواجهه با آنان انرژی مثبت بگیرند، گفت: مؤمن باید ابعاد شخصیتی و رفتاری آن به‌گونه‌ای باشند که افراد دیگر در معاشرت با آنان الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام گنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم عزاداری شهادت امام هادی(ع) و یادبود شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان امشب، 25 دی با حضور حجت‌الاسلام گنجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا گلستان در حسینیه عاشقان ثارلله(ع) سپاه گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن گنجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا گلستان ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع)، بخشندگی را یکی از ویژگی‌های ایشان برشمرد و گفت: در کمک به نیازمندان و مستمندان این امام بزرگوار از پیشگامان این عرصه بوده است.

حجت‌الاسلام گنجی با اشاره به این روایت که «مؤمن، غم، اندوه و مصیبت را در دلش بوده و خوشحالی در چهره وی نمایان است»، اظهار کرد: امام هادی(ع) خوش خلق‌ترین ابرار و مردم بوده و هر فردی ایشان را از نزدیک ملاقات می‌کرد، گویی خوش برخوردترین انسان‌ها را دیده است.

وی با تأکید بر اینکه انسان‌ها باید به‌گونه‌ای زندگی کنند که افراد دیگر در مواجهه با آنان انرژی مثبت بگیرند، ادامه داد: تلفن‌های همراه اگر نیروی باطری آنان پایین باشد با استفاده از  برق مجدد باطری آن پر می‌شود، لذا مؤمن نیز باید ابعاد شخصیتی و رفتاری آن به‌گونه‌ای باشد که افراد دیگر در معاشرت با آنان الگو و نیروی مثبت بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش انگشتری امام هادی(ع)، بیان کرد: کسی‌ که به عهد و پیمانش عمل بکند، صفات و ویژگی‌های خدا همچون «صدق‌الوعد» و« إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ»،«زيرا خداوند، از وعده خود، تخلف نمی‌كند.» را در خود به مرحله بروز و ظهور رسانده است.

حجت‌الاسلام گنجی با اشاره به فرمایش امام صادق(ع)، گفت: بر همگان واجب است تا در جلسه گناه شرکت نکند مگر آن‌که قادر به تغییر جلسه گناه و معصیت باشند.

انتهای پیام
captcha