انقلاب اسلامی بشریت را از قیود شرق و غرب رهایی بخشید
کد خبر: 4197981
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

انقلاب اسلامی بشریت را از قیود شرق و غرب رهایی بخشید

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام بندها و قیود شرقی و غربی را از گردن‌ بشریت رها کرد و تعریف جدیدی از حکومت ارائه کرد که ثمرات آن را تا به امروز شاهد هستیم.

علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان در اختتامیه سومین جشنواره «مولودخوانی نبوی» که امروز، 15 بهمن در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، با تبریک عید مبعث گفت: خداوند متعال انبیا زیادی را برای دو هدف به سوی بشریت فرستاد تا انسان‌ها به عبودیت خداوند در بیایند و از عبودیت غیر خدا رهایی پیدا کنند و غل و زنجیر شیطانی را از گردن انسان‌ها بکنند و انسان‌ها را به عبادت خداوند برسانند.

وی افزود: این هدف انبیا گرچه در طول تاریخ با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شده است اما نتیجه آن در زمان منجی عالم بشریت تحقق پیدا خواهد کرد و جامعه و کل بشریت از قیود تواقید خارج می‌شوند و مقدمه این حرکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در دورانی که جهان بشریت تحت لوای حکومت‌های لیبرالیستی و مارکسیستی قرار داشت و این‌ها  دنیای بشریت را به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، در این دوران خورشید در مشرق زمین عالم هستی ظهور کرد و شخصیت مبارکی پیدا شد که تمام بندها و قیود شرقی و غربی را از گردن‌ بشریت رها کرد و تعریف جدیدی از حکومت ارائه کرد که ثمرات آن را تا به امروز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در دورانی از تاریخ به ثمر نشست که تمام آمال و آرزوهای استکبار جهانی را از بین برد و به مستضعفان عالم، نوید عدالت، آزادی و رهایی بشریت از قیود تمام مستکبران را داد.

حجت‌الاسلام فرج‌الله افزود: جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر 1357 به پیروزی رسید و در آن دوران بسیاری از مردم جهان دوره شش ماهه را برای آن تصور نمی‌کردند و دورانی که تمام مستکبران عالم به اتحادی رسیدند که انقلاب اسلامی  را حذف کنند، اما در کمال ناباوری، انقلاب اسلامی راه خود را ادامه داد و امروز سردمدار نظام مقام معظم رهبری این فریاد را به گوش همگان رساند که بیدار باشید که در حال رسیدن به قله هستیم.

وی افزود: فتح قله آمال بشریت با ظهور منجی عالم بشریت محقق می‌شود و با اکراه تمام مستکبران ما امروز در آستانه رسیدن به آن هستیم. امروز ددمنشی‌هایی مستکبران را در تمام عالم به ویزه رد فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنیم و این خود نویدی است که دشمن در حال دست و پازدن‌های آخر خود است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان گفت: یکی از قدم‌های بسیار بزرگ در رسیدن به این قله، که مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان، یمن و عراق به انتظار آن نشسته‌اند در انتخابات اسفندماه محقق خواهد شد و و مسیر جدیدی برای رسیدن به قله فتح خواهد شد و ما در آنجا عظمت دیگری از ایران و اسلام را خواهیم دید.

انتهای پیام
captcha