سومین جشنواره «مولودخوانی نبوی» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4197985
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

سومین جشنواره «مولودخوانی نبوی» در کردستان برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره «مولودخوانی نبوی» از سری برنامه‌های جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی امروز، 15 بهمن در دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سومین جشنواره مولودخوانی نبوی

به گزارش ایکنا از کردستان، قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان در اختتامیه سومین جشنواره «مولودخوانی نبوی» که امروز، 15 بهمن در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، گفت: این برنامه فرهنگی از سری برنامه‌های جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود،.و

وی با اشاره به اینکه در دو دوره گذشته برگزاری جشنواره استانی مولودخوانی نبوی جزو استان‌های برتر کشور بوده‌ایم، افزود: استان کردستان با تجربه‌ای که از دو جشنواره قبلی پیدا کرده بود، سومین دوره این جشنواره را با بیشترین کیفیت و به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.

رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از شرکت ۲۳ گروه مولودخوان در سومین دوره جشنواره منطقه‌ای «مولودخوانی نبوی» خبر داد و  بیان کرد: از تعداد آثار ارسالی ۱۶ اثر از هنرمندان کردستانی و هشت اثر از استان‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه بوده است.

وی با تأکید بر تمرکز این دوره از جشنواره بر بخش دانشجویی ادامه داد: جشنواره مولودخوانی نبوی در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار شد که این دوره از جشنواره مورد استقبال چشمگیر دانشجویان قرار گرفته و در بخش دانشجویی ۱۵ گروه و در بخش آزاد ۸ گروه شرکت کردند.

میمنت‌آبادی ترویج روحیه اخوت و برادری بین مذاهب مختلف اسلامی، توجه دادن‌های آنها به محوریت وحدیت یعنی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، تقدیر از سلسله‌ها مهم طریقت در منطقه کردستان و توجه به کارهای هنری و عرفانی را از اهداف برگزاری جشنواره مولودخوانی نبوی ذکر کرد.
وی در پایان به موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان کردستان اشاره کرد و گفت: در طول شش ماه گذشته ما شاهد توفیقات متعددی در سطح کشور بودیم و بیشترین پذیرش دانشجو را داشته‌ایم و از رتبه ۲۸ به رتبه ۵ ارتقا رتبه پیدا کردیم.

انتهای پیام
captcha