اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4198729
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد برگزار می‌شود

دبیر اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد از برگزاری مرحله نهایی این جشنواره به مناسبت بعثت رسول اکرم(ص) به رقابت هفت نفر از قاریان برتر استانی خبر داد.

مصطفی میرزایی،عضو مجمع قاریان و حافظان استان یزدمصطفی میرزایی، دبیر اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله نهایی این جشنواره امروز، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با تلاوت قاریان برتر استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این مرحله هفت نفر از قاریان ممتاز استان، محمدرضا خوش‌قلب، علی پروا، امیرحسین انواری، امیرعباس مزیدی، صادق طالبی، محمدحسین خوش‌قلب و مجید بیکی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت و با رأی مردمی سه نفر منتخب و به عنوان برگزیدگان اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد معرفی خواهند شد.

میرزایی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت مجمع قاریان و حافظان استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود، تلاوت سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی از مشهد را از دیگر برنامه‌های این مراسم ذکر کرد.

دبیر اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان یزد با اشاره به اینکه این مراسم امروز، 19 بهمن ماه همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حسینیه ام‌الائمه واقع در ابتدای بلوار بسیج برگزار می‌شود، از عموم مردم دارالعباده بویژه جامعه قرآنی استان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha