کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی در یزد آغاز شد
کد خبر: 4201085
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی در یزد آغاز شد

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد از آغاز کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی به همت این مؤسسه در شهرهای یزد و میبد خبر داد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزدفاطمه تجملیان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی به همت این مؤسسه گفت: سبک زندگی اسلامی با عباراتی همچون سبک زندگی قرآنی، زندگی به سبک قرآن و اهل بیت(ع) و ... مترادف است  و سبک زندگی قرآنی، هنگامی تحقق عینی خواهد یافت که از کلیات تا جزئی‌ترین مسائل، براساس قرآن تدوین شده و به درستی اجرا و در عمل آزموده شود.

تجملیان افزود: برای رسیدن به سبک زندگی قرآنی، باید یک حرکت تدریجی در تمام ابعاد را در پیش گرفت و سال‌ها و بلکه نسل‌ها تلاش کرد. یکی از بخش‌های بسیار مهم و اساسی در سبک زندگی قرآنی، مهارت‌های زندگی است که در واقع بخش عملیِ اخلاق و معارف قرآنی هستند و می‌توان در گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد و برای گروه‌های مختلف به شکل‌های متنوع عرضه کرد.

مدیرعامل مؤسسه بوتراب(ع) یزد گفت: در همین راستا و با توجه به دغدغه رهبر انقلاب در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، این مؤسسه سلسله کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی را برنامه‌ریزی و در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها محتوی چهار مهارت مهم و کاربردی شامل اصلاح ذهنیت، مهرورزی، سازگاری و خویشتن‌داری است که باید با رعایت ترتیب و حفظ فاصله زمانی مناسب برگزار شود.

تجملیان با اشاره به برگزاری اولین جلسه در دی ماه امسال بیان کرد: جلسه دوم کارگاه تربیت ذهن از سری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور علیرضا لطفی، پژوهشگر قرآنی، پنجشنبه سوم اسفندماه در سالن انقلاب شهرداری منطقه سه یزد و در روز جمعه چهارم اسفند در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد گفت: در نخستین جلسه در یزد 80 نفر و در میبد 62 نفر از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند و افرادی که در جلسه اول شرکت نکردند، می‌توانند در جلسه دوم شرکت کنند که لازم است با تهیه فایل‌های تصویری که تدوین و آماده شده، از نکات جلسه اول استفاده و در جلسه دوم شرکت کنند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09131568390 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha