دانشجویان برتر دانشگاه آزاد سنندج در رشته‌های قرآنی و ورزشی تجلیل شدند
کد خبر: 4201711
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

دانشجویان برتر دانشگاه آزاد سنندج در رشته‌های قرآنی و ورزشی تجلیل شدند

دانشجویان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در رشته‌های قرآنی و ورزشی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه، پنجم اسفندماه طی مراسمی در سالن جلسات شهید ماموستا شیخ‌الاسلام این دانشگاه با اعطای لوح و هدایای نقدی تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان قرآنی

به گزارش ایکنا از کردستان، مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان و معاونت دانشجویی فرهنگی واحد سنندج و با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

در این راستا به‌مناسبت اعیاد شعبانیه دانشجویان برتر واحد سنندج در رشته‌های قرآنی و ورزشی دیروز، پنجم اسفندماه در سالن جلسات شهید ماموستا شیخ‌الاسلام حوزه ریاست با اعطای لوح و هدایای نقدی تجلیل شدند.

در این مراسم از برگزیدگان بخش شفاهی مسابقات قرآن و عترت مهدی آقاعلی در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، امیر حافظ جباری و کارو علیمرادی در رشته اذان، میثم آذری‌فر در رشته دعاخوانی، متین صحرایی، ناهید صحرایی و رعیا صادقی در رشته ترتیل که حائز رتبه‌های برتر شده بودند، تجلیل شد.

همچنین نفرات برتر بخش کتبی این مسابقات در رشته احکام یوسف موسی‌پور و ادریس حسین پناهی تازه‌آباد، در رشته تفسیر و ترجمه قرآن کریم ساینا پروهان دانشجوی واحد سنندج، در بخش حفظ فرازهای نهج‌البلاغه الهام الوندی، در رشته حفظ مفاهیم قرآن کریم ناهید کرمی و در بخش سبک زندگی اسلامی نازیلا آزارش مورد تجلیل قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، همچنین در این برنامه از ورزشکاران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج که در مسابقات کشوری و استانی که در مناسبت‌های مختلف حضور داشتند و حائز رتبه برتر شدند، تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha