تنبیه رژیم صهیونیستی حاصل وحدت و یکپارچگی مردم بود
کد خبر: 4210826
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

تنبیه رژیم صهیونیستی حاصل وحدت و یکپارچگی مردم بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در عملیات صورت گرفته دست قدرتمند مردم ایران از آستین نیروهای سپاه بیرون آمد و رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد، این عملیات محصول انسجام، یکپارچگی و وحدت ملت بزرگ ایران و باور عمیق به مسیر مبارزه است که  به دست غیور سپاه به نمایش گذاشته شد.

مسجد الاقصی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، در بازدید از اداره کل اتباع استان قزوین، ضمن اشاره به نمایش غیرتمندانه سپاه، گفت: در عملیات صورت گرفته دست قدرتمند مردم ایران از آستین نیروهای سپاه پاسداران بیرون آمد و رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد، این عملیات محصول انسجام، یکپارچگی و وحدت ملت بزرگ ایران و باور عمیق به مسیر مبارزه است که  به دست غیور سپاه به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: امروز ضربه تاریخی که نیروهای مسلح ایران به صهیونیست‌ها وارد کردند معادلات را در فضای نظامی، اقتصادی و سیاسی جهان تغییر داد، حوادث پس از این حمله و اقداماتی که در حوزه دیپلماسی رخ داد نیز سیلی دیگری بود؛ آن‌ها تصور می‌کردند شورای امنیت حداقل یک بیانیه صادر کند اما حتی بیانیه هم صادر نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: نوع مواجهه دولت‌ها با این اتفاق قابل توجه بود، نوع مواجهه کشورهای عضو شورای امنیت به جز سه کشور اروپایی و آمریکا و فضای عمومی جلسه نشان داد که در فضای دیپلماسی نیز توفیق پیدا کردیم و سیلی دوم از ناحیه دیپلماسی نثار رژیم صهیونیستی شد که جای شکر دارد.

وی افزود: سال‌هاست دشمنان تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهند، حالا چطور توجیه می‌کنند که در چنین شرایطی، نه مخفیانه و غافلگیرانه بلکه ۷۲ ساعت قبل ایران عملیات را اعلام و لحظه شروع را رسانه‌ای می‌کند؟ همین اطلاع‌رسانی عملیات معانی و پیام‌هایی در عالم سیاست دارد و آن‌ها که منصف هستند و ملت‌های آزاده حتماً این پیام را دریافت کردند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: فضای رسانه در این شرایط دارای اهمیت بیشتری است، تا قبل از عملیات می‌گفتند نمی‌توانیم و فرماندهان جبهه مقاومت کم آوردند و یارای انتقام‌ ندارند، حالا که این حمله با موفقیت انجام شده ما که رسالت جهاد تبیین داریم باید این موضوعات را مورد توجه قرار دهیم و به خوبی آن را تبیین کنیم.

نگاه ما به حوزه اتباع نگاه فرصت، تهدید است

وی در ادامه با اشاره به اولین بازدید خود در سال جاری، گفت: انتخاب اداره اتباع برای اولین بازدید در سال جاری دارای پیام سیاسی و عملیاتی است، اتباع موضوع بسیار مهمی است و نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت، تهدید است؛ ما باید فرصت را از دل تهدید بیرون بیاوریم لذا چالش‌های موجود در فضای اتباع با همین رویکرد و توجه اصلاح می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: بخشی از چالش‌ها نیز با تدبیر و مدیریت درست باید حل شود که تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات منظم آن را در دستور کار قرار دهیم؛ قطعاً با برگزاری جلسات اختصاصی در خصوص اتباع خارجی در سطح کلان استان به فراخور جلسات تذکرات لازم در این خصوص به مدیران ذی‌ربط داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در دیپلماسی داخلی باید مواردی رعایت شود تا هزینه متحمل نشویم، مدیریت باید بهینه و بهره‌ور شود و در غیر این صورت برای مدیریت خسارت بار است.در حوزه اداره کل اتباع روند رو به جلو، هوشمندانه و فضای تعاملی است، این اداره کل نمی‌تواند مستقل از بقیه ارکان کاری انجام دهد بنابراین نیاز به تقویت تعامل با دستگاه قضا، نهادهای امنیتی و مجموعه‌های مرتبط با اتباع، لازمه کار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان اظهار کرد: کمیسیون ساماندهی اتباع نیز باید به صورت منظم تشکیل شود تا مسائل به طور مرتب و دقیق مورد بررسی و حل قرار گیرد، همچنین احداث ساختمان جدید که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است باید سرعت بگیرد تا به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

انتهای پیام
captcha