اقدامات نیروهای مسلح در تاریخ زبانزد است
کد خبر: 4210991
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
استاندار گلستان:

اقدامات نیروهای مسلح در تاریخ زبانزد است

زنگانه با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق»، تنبیهی برای رژیم غاصب صهیونیستی بود، گفت: افتخاراتی که توسط نیروهای مسلح در دنیا رقم خورده در تاریخ دنیا و بشر کم سابقه است.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، ۲۹ فروردین ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح، گفت: چنین روزی باید رشادت‌ها و دلاوری‌های ارتشی‌های ایران عزیز ارج نهاده شود.
 
استاندار گلستان با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق»، اظهار کرد: فناوری‌های امروز ایران دنیا را شگفت‌زده کرده و ایران با اقدام خود تمامی معادلات منطقه را برهم زد.
 
زنگانه با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق»، تنبیهی برای رژیم غاصب صهیونیستی بود، ادامه داد: افتخاراتی که توسط نیروهای مسلح در دنیا رقم خورده در تاریخ دنیا و بشر کم سابقه است.
 
وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، عملیات «وعده صادق» را، دفاع مشروع خواند و گفت:  امروزه اگر دشمن کوچکترین خطایی بکند، جمهوری اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دفاع پرداخته و تجهیزات هسته‌ای آنان را از بین خواهد برد.
انتهای پیام
captcha