تبیین «وعده صادق» در دستور کار آموزش و پرورش کرمان است
کد خبر: 4211404
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

تبیین «وعده صادق» در دستور کار آموزش و پرورش کرمان است

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، گفت: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان در آستانه سالروز تشکیل سپاه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، گفت: این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما است و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود. امروز همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی معتقدند این پاسخ اقدامی ضروری، وحدت‌بخش و افتخاری بزرگ برای کشور بود.

وی ضمن قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران، افزود: قطعاً بعد از افتخارآفرینی دلاور مردان سپاه در عملیات وعده صادق، ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود پیدا خواهد کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت‌های بی‌نظیر آموزش و پرورش استان در دو سال اخیر بیان کرد: تعامل و همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی اقدامات مؤثری را رقم زده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار گرفته و در همین راستا کارگروهی نیز تشکیل شده است.

رضایی با اشاره به نقش مؤثر آموزش و پرورش در تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: موفقیت هر دستگاهی در کشور در گرو موفقیت آموزش و پرورش است و نظام تعلیم و تربیت باید در اولویت همه نهادهای دولتی و غیردولتی باشد.

انتهای پیام
captcha