خادمان قرآن در اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه تجلیل شدند
کد خبر: 4212219
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

خادمان قرآن در اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم در اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» پیش از ظهر امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم تجلیل از خادمان قرآن در اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم در اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» پیش از ظهر امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد میرزایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» را از طرح‌های فاخر قرآنی طی ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح قرآنی پرداختن به موضوعاتی، چون گفتمان‌سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبر در این آیات و در نهایت کسب تربیت فعالان و کنشگران عرصه جهاد تبیین است.

وی افزود: ۱۵۰ آیه منتخب برای اجرای این طرح از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده و دلیل پرداختن به این آیات موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است و این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این طرح قرآنی محور فعالیت‌های فرهنگی قرآنی ماه مبارک رمضان قرار گرفت و استقبال از آن خوب بود.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح زندگی با آیه‌ها ایجاد جامعه قرآنی است و اجرای مطلوب آن منتهی به اثرگذاری بالای آن و رسیدن به افق‌ها و اهداف طرح خواهد شد.

یادآور می‌شود، طی ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه بیش از ۶۰ هزار پیامک حضور در طرح «زندگی با آیه‌ها» توسط مردم ارسال شد که از بین این تعداد از شرکت‌کنندگان از ۳۰۰ برگزیده در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha