85 اثر در نمایشگاه «دوشنبه‌های رهایی» یزد به نمایش گذاشته شد
کد خبر: 4212254
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

85 اثر در نمایشگاه «دوشنبه‌های رهایی» یزد به نمایش گذاشته شد

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس «دوشنبه‌های رهایی» یزد از نمایش 85 اثر از 32 عکاس در این نمایشگاه که به نیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برپا شده، خبر داد.

سعید حی، مسئول نمایشگاه «دوشنبه‌های رهایی» یزدسعید حی، مسئول برگزاری نمایشگاه عکس «دوشنبه‌های رهایی» یزد در حاشیه برپایی این نمایشگاه به ایکنا گفت: دوشنبه‌های رهایی در قالب بازدید از خانه‌ها و بناهای قدیمی و سنتی یزد حدود هفت ماه پیش شکل گرفت و بعد از هفته پنجم تصمیم گرفته شد، ضمن بازدید از منازل تاریخی و قدیمی یزد، کمکی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص یابد.

وی ادامه داد: بعد از حدود 30 هفته، مقرر شد عکس‌هایی که از این برنامه تهیه شده، در قالب نمایشگاه عکس به نمایش گذاشته شود تا مردم نیز در جریان این بناها و منازل سنتی قرار گیرند و لذا آثار در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل دریافت و در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته شد. 

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی افزود: در این نمایشگاه 85 اثر از 32 عکاس به نمایش گذاشته شده و عموم مردم می‌توانند تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 22 در هتل صفائیه برای بازدید حضور یابند. مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود. عموم مردم می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و می‌خواهند به این امر خیر اختصاص دهند. 

وی یادآور شد: در پویش دوشنبه‌های رهایی، هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تاکنون 6 زندانی در قالب این برنامه آزاد شده اند.

انتهای پیام
captcha