بیانیه اتحادیه قرآن و عترت قم در حمایت از اجرای طرح نور
کد خبر: 4212297
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

بیانیه اتحادیه قرآن و عترت قم در حمایت از اجرای طرح نور

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در حمایت از اجرای طرح نور بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه اتحادیه قرآن و عترت قم در حمایت از اجرای طرح نوربه گزارش ایکنا از قم، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در حمایت از اجرای طرح نور بیانیه‌ای را صادر کرد. متن بیانیه در زیر آمده است:

«بِسم‌ِاللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم  

يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ المُؤمِنينَ يُدنينَ عَلَيهِنَّ مِن جَلَابيبِهِنَّ ذٰلِكَ أَدنىٰ أَن يُعرَفنَ فَلا يُؤذَينَ وَ كانَ اللَّه غَفورًا رَّحيمًا(احزاب ۵۹)؛ اى پيامبر! به همسرانت و دخترانت و زنان مؤمنين بگو كه چادرهایشان را بر خود فرو پوشند. اين نزديكتر است به اينكه (به عفّت) شناخته شوند و مورد اذيّت واقع نشوند و خدا هميشه آمرزنده مهربانى است.

عفاف و حجاب تضمین‌کننده سلامت و مصونیت جامعه در برابر حیله‌های شیطانی و تهاجم فرهنگی است. اکنون که دشمنان کینه‌ورز با خدعه و نیرنگ همه جانبه واجب شرعی حجاب را که سبب استحکام خانواده و جامعه ایران اسلامی است را هدف قرار داده‌اند و با ابزار و شیوه‌های مختلف با ترویج ابتذال در پوشش به دنبال فسادگستری در مهد شیران و دلیران ایران زمین هستند. نیروی انتظامی محوری‌ترین نهاد در برقراری امنیت و آسایش خاطر مردم با طرح نور به میدان آمده است.

به میدان آمده است تا فرمان نورانی عفاف و حجاب خداوند را پاسداری کند. آمده است تا نفوذی‌های دشمن هویت جمهوری اسلامی را مخدوش نکنند. آمده است تا دین‌ستیزان، فرمان الهی را به سخره نگیرند. آمده است تا قانون شکن‌نان در کف جامعه به قانون دهن‌کجی نکنند. آمده است تا در کنار امّت حزب‌الله به وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر عمل کند.همانگونه که امام حسین(ع) در مقابل یزیدیان می‌فرمایند: آمده‌ام در مقابل کجی‌های بوجود آمده امر به معروف و نهی از منکر کنم.

اگر نیروی انتظامی با طرح نور در میدان نباشد آمرین به منکر عرض اندام خواهند کرد. اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم حمایت خود را از طرح نور نیروی انتظامی اعلام می‌دارد و انتظار دارد ۳۲ دستگاهی که در قانون عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعریف شده است به وظایف خود عمل کنند.

چادر زهرا حکایت می‌کند!
از بی حجابی‌ها شکایت می‌کند
روز محشر بر زنان با حجاب!
حضرت زهرا شفاعت می‌کند.

روابط عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم»

انتهای پیام
captcha