افزایش 100 درصدی همکاری و مشارکت شهروندان در طرح احسان ماندگار
کد خبر: 1396206
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
رئیس ستاد طرح احسان ماندگار عنوان کرد:

افزایش 100 درصدی همکاری و مشارکت شهروندان در طرح احسان ماندگار

خبرنگاران افتخاری/ سیده سلیله عمادی: رضا بامداد اصل کرد: همکاری و مشارکت شهروندان در طرح احسان ماندگار نسبت به سال قبل بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است که مشارکت شهروندان در کمک به نیازمندان با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رضا بامداد اصل، رئیس ستاد طرح احسان ماندگار گفت: بیش از 245 مورد تماس از سوی شهروندان با ستاد طرح احسان ماندگار گرفته شده است و 400 قلم کالا به این ستاد اهدا شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین کالاهای اهدائی از سوی شهروندان را اقلامی همچون یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، مبل، تلویزیون، کمد و ... عنوان و از شهروندانی که در این طرح معنوی شرکت کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس ستاد طرح احسان ماندگار افزود: به‌طور مستقیم بیش از 15 نفر در اجرای این طرح فعالیت داشتند که با دو کامیونت به‌صورت روزانه از ساعت 8 تا 14 نسبت به جمع‌آوری هدایای شهروندان اقدام می‌کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: کالاهای دریافتی هم از حیث تنوع و کیفیت نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است و هم رضایت نیازمندان و مددجویان دریافت‌کننده را به همراه داشته است که این امر را توفیقی الهی در جهت خدمت به محرومان برای خود می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: نیروهای اجرایی ستاد طرح احسان ماندگار با لباس فرم مشخص با آرم سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم طی فرایندی برنامه‌ریزی شده طی 48 ساعت بعد از تماس شهروندان با شماره 137 جهت جمع‌آوری هدیه‌های شهروندان از درب منازل  اقدام کرده که الحمدالله فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد اجرائی رضایت شهروندان را به مراه داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: شهرکریمه اهل‌بیت(س) پیشتاز در امر رسیدگی به محرومان و مددجویان باشد و در ماه‌های آتی شاهد تکرار اجرای این گونه طرح‌ها باشیم.

بامداد اصل در پایان از همکاری صمیمانه مدیریت سامانه 137 شهرداری قم، اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری، سازمان بهزیستی، سازمان صدا و سیما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی که در اجرای این طرح همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

captcha