برنامه‌ «یاد یاران» در قالب کتاب منتشر می‌شود
کد خبر: 1453492
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

برنامه‌ «یاد یاران» در قالب کتاب منتشر می‌شود

گروه جهاد و حماسه: مدیر روابط عمومی رادیو سلامت از پخش برنامه «یاد یاران» با محوریت جانبازان، ایثارگران و آزادگان خبر داد و گفت: نخستین کتاب از این سری برنامه‌ها در دست تهیه است.

محمدرضا ابراهیمی، مدیر روابط عمومی رادیو سلامت، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از پخش برنامه «یاد یاران» از این شبکه رادیویی خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس تهیه می‌شود.
وی ادامه داد: ایثارگران، جانبازان و آزادگان با حضور در این برنامه از رویدادهایی که در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده است، می‌گویند و به بیان خاطرات خود از این دوران می‌پردازند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز از ساعت 18:40 بر روی موج FM 102 پخش می‌شود، افزود: تکرار این برنامه پس از اذان صبح‌گاهی پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه مصاحبه‌شوندگان این برنامه شامل جانبازانی هستند که در جامعه پزشکی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: هدف این شبکه رادیویی از پخش چنین برنامه‌ای آن است که خاطرات هشت سال دفاع مقدس احیا شود و با توجه به اینکه چندین سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد، بتوان در ثبت و ضبط گنجینه‌هایی که در سینه حاضران در جنگ وجود دارد، کوشید.
ابراهیمی با بیان اینکه برنامه‌‌هایی که به همین مناسبت تهیه می‌شود در قالب کتاب درمی‌آید، افزود: پیاده‌سازی متن برنامه‌ها در حال انجام است و اولین کتاب از این سری برنامه‌ها تهیه می‌شود. همچنین لوح فشرده این برنامه نیز تهیه شده و همراه با عکس و خاطرات رزمندگان ارائه شده است.

captcha