تجلیل از قرآن‌آموزان خردسال مؤسسه بشری آبدان
کد خبر: 2620221
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

تجلیل از قرآن‌آموزان خردسال مؤسسه بشری آبدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی بشری، همراه با قرائت زیارت عاشورا شب گذشته در جوار بارگاه دو شهید گمنام آبدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مؤسسه قرآنی بشری شهر آبدان، مراسم زیارت عاشورا شب گذشته، 24 آذرماه، با حضور قرآن‌آموزان در جوار بارگاه دو شهید گمنام آبدان برگزار شد.

در این مراسم آسیه ابراهیمی‌وقار، مدیر مؤسسه قرآنی بشری شهر آبدان به سخنرانی پرداخت و گفت: مؤسسه قرآنی بشری شهر آبدان تنها مؤسسه فعال این شهرستان است که توانسته بیش از 60 قرآن‌آموز خردسال را با روخوانی قرآن آشنا کند.

وی عنوان کرد: این مؤسسه قصد دارد با توجه به فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت امام رضا(ع) مراسم محفل انس با قرآن کریم و همچنین مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان را در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار کند.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، پیاده‌روی حرم تا حرم، از مؤسسه قرآنی بشری تا امامزاده میربهزاد واقع در 5 کیلومتری آبدان با حضور قرآن‌آموزان این مؤسسه برگزار شد که در این مراسم نیز از سوی مؤسسه قرآنی بشری از 30 نفر از قرآن‌آموزان مهد کودک تقدیر به عمل آمد.

captcha