فردا؛ برگزاری نشست خبری طرح ملی «آمارگیری قرآنی» در بوشهر
کد خبر: 2642437
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فردا؛ برگزاری نشست خبری طرح ملی «آمارگیری قرآنی» در بوشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست خبری طرح ملی «آمارگیری قرآنی»، صبح فردا، هشتم دی‌ماه در اداره‌کل‌تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست خبری طرح ملی پژوهشی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی با عنوان «طرح ملی آمارگیری قرآنی»، صبح فردا، هشتم دی‌ماه، ساعت 10 با حضور اعضای ستاد کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان بوشهر، همراه با مسئولان شهرستان مرتبط با اجرای طرح در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

سیدموسی موسوی، مجری طرح ملی آمارگیری قرآنی است که این طرح را بنا بر دستور معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و در راستای رهنمود و مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین در راستای نهضت قرآن‌آموزی و هدفمند کردن هزینه کردها و عملکرد مراکز قرآنی متناسب با اقتصاد مقاومتی تهیه کرده است.

این طرح ابتدا در سه روستای استان بوشهر که دارای فعالیت‌ قرآنی شاخصی هستند چون نظرآقا دشتسان، چارک شهرستان دشتی، روستای احمدی دویره از شهرستان بوشهر به مدت یک روز در میان و ظرف مدت یک هفته اجرا می‌شود.

در ادامه این طرح در شهر برازجان شهرستان دشتستان و پس از آن خود شهرستان دشتستان و سپس در کل استان بوشهر برگزار خواهد شد که طرح آمارگیری قرآنی تا اواخر بهمن‌ماه امسال در تمامی سطح استان بوشهر به اتمام می‌رسد.

captcha