روشنگری درباره تکفیری‌ها را وظیفه خود می‌دانم
کد خبر: 3443639
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
نویسنده تونسی:

روشنگری درباره تکفیری‌ها را وظیفه خود می‌دانم

شعب خارجی: شیخ محمدعلی کیوه اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم با قلم و زبان خود درباره گروه‌های تکفیری روشنگری کرده و جوانان را با حقیقت آشنا کنم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی tunis.icro.ir، شیخ محمدعلی کیوه از علما و دانشمندان تونسی، 12 آبان‌ماه با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در تونس با اسدی موحد، نماینده فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسدی موحد در ابتدای این دیدار از فعالیت‌های شیخ محمدعلی کیوه و نیز مصاحبه‌های علمی و فرهنگی وی در رسانه‌های تونس در راستای وحدت امت اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تألیف کتاب «التبرقع الصهیونی فی عقیدة الوهابیه» این اندیشمند تونسی، گفت: این کتاب به روشنگری افکار عمومی جامعه عرب کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه شیخ محمدعلی کیوه ضمن تشکر از ایران که همواره مبلغ اسلام ناب است، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم با قلم و زبان خود درباره گروه‌های تکفیری روشنگری کرده و جوانان را با حقیقت آشنا کنم.

استاد دانشگاه زیتونه تونس به تألیف کتاب جدید خود درباره اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: این کتاب به معرفی مکتب اهل بیت(ع) می‌پردازد.

captcha