«نمایشگاه انقلابی» به همت مؤسسه بشری برگزار می‌شود
کد خبر: 3469870
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
همزمان با دهه فجر؛

«نمایشگاه انقلابی» به همت مؤسسه بشری برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر، مؤسسه بشری استان بوشهر، برنامه‌های متنوع مانند «نمایشگاه انقلابی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آسیه ابراهیمی‌وقار، مدیر‌عامل مؤسسه بشری دیر آبدان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر، مؤسسه بشری استان بوشهر، «ایستگاه فجر با محتوای پیام‌های قرآنی» را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: مؤسسه بشری دیر آبدان، با برپایی ایستگاه فجر با پخش بادکنک‌هایی با پیام‌های قرآنی و تربیتی، سعی در  آشنا کردن کودکان و خردسالان با تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی دارد.
مدیر‌عامل مؤسسه بشری دیر آبدان با اشاره به وجود برنامه‌های متنوع این مؤسسه در ایام الله دهه فجر گفت: راهپیمایی نونهالان و شرکت قرآن‌آموزان خردسال در این برنامه، ایستگاه فجر، نمایشگاه و مسابقه نقاشی،‌ مسابقه قرآنی کودکان مهدهای کودک، جشنواره ورزشی بین نونهالان از جمله برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی این مؤسسه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وی در تشریح این برنامه‌ها افزود: مؤسسه بشری دیر آبدان، با برپایی ایستگاه فجر با پخش بادکنک‌هایی با پیام‌های قرآنی و تربیتی، سعی در جذاب شدن تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی و آشنایی خردسالان با این روز، دارد.
ابراهیمی‌وقار با اشاره مسابقه قرآنی کودکان مهدهای کودک بیان کرد: مسابقه قرآنی کودکان مهدهای کودک در سطح قرآن‌آموزان برتر تمام مهد کودک‌های استان برگزار می‌شود.
وی افزود: هر کدام از فراگیران در مهدها که سوره‌های بیشتری را کار کرده به مؤسسه بشری معرفی می‌شوند، این مؤسسه از بین قرآن‌آموزان برتر با توجه به تلاوت و نحوه قرائت مسابقه برگزار کرده و در آخر با معرفی برگزیدگان در گسترش فرهنگ قرآنی مشارکت می‌کند.
همچنین ابراهیمی‌وقار اضافه کرد: مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان شهر آبدان نمایشگاه نقاشی به مناسبت دهه فجر به همراه مسابقه فجر برگزار می‌شود، تهیه بیست سؤال در‌خصوص پیروزی انقلاب و کپی و پخش آن‌ها و اهدای جایزه به قید قرعه از جزئیات این مسابقه خواهد بود.
وی با تأکید بر کمک بعضی نهادها و بسیج و مسئولین شهری در انجام این مراسم گفت: غبار روبی گلزار شهدای شهر آبدان، برنامه شب خاطرات انقلاب، بازدید از خانواده شهدا، همایش عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در ایام الله دهه فجر خواهد بود.
یاد‌آور می‌شود، مؤسسه بشری آبدان به نشانی بوشهر، دیر، آبدان، خیابان سید‌احمد خمینی، کوچه اول، سمت چپ واقع شده است.
captcha