مشخص شدن قاریان این هفته کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3552776
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

مشخص شدن قاریان این هفته کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن، این هفته با حضور امین پویا و علی خشنود از قاریان ممتاز و برجسته کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌امللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، کرسی‌های اذانگاهی تلاوت شورای عالی قرآن، این هفته با حضور امین پویا و علی خشنود از قاریان ممتاز و برجسته کشور برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، دوشنبه 22 آذرماه امین پویا در دویست و بيست و هشتمین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) به تلاوت آيات 41 تا 55 سوره مباركه نور و نصر خواهد پرداخت.
پنجشنبه 25 آذرماه 95 علی خشنود در چهل و ششمین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد جامع لویزان تهران به تلاوت آيات 159 تا 172 سوره مباركه آل عمران و ضحی و شرح خواهد پرداخت.
برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) دقایقی قبل از اذان ظهر و در مسجد جامع لویزان دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن، اذان نیز با صدای قاری میهمان اجرا می‌شود.
کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، رادیو قرآن، مجتمع امام خمینی(ره)، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تولیت مسجد جامع لویزان برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
captcha