برگزاری نشست توجیهی آزمون کتبی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران
کد خبر: 3573453
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

برگزاری نشست توجیهی آزمون کتبی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست توجیهی و هماهنگی آزمون کتبی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران امروز، 24 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از برگزاری نشست توجیهی و هماهنگی آزمون کتبی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران خبر داد و گفت: این نشست امروز یکشنبه، 24 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست توجیهی، هماهنگی، برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر آزمون کتبی طرح تربیت حافظان است که در حقیقت آخرین مرحله اجرای این طرح قرآنی طی سال جاری است.

پزشکی تصریح کرد: این نشست با حضور 26 نفر از مربیان و مراقبان آزمون منطقه شمال غرب تهران که برای تعداد 700 نفر از قرآن‌آموزان در مقاطع سنی 7 تا 11 سال درنظر گرفته شده است، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اظهار کرد: نشست توجیهی و هماهنگی آزمون کتبی طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران از ساعت 15 تا 17 در محل سالن مهد قرآن فاطر برگزار خواهد شد.

وی گفت: این آزمون سراسری روز 28 بهمن‌ماه با بهره‌گیری از مربیان طرح که در طول سال تحصیلی به امر آموزش حفظ و مفاهیم توأم با قصص قرآنی مشغول بودند، در محل مدرسه مردانی آذر منطقه ۱۰ و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اظهار کرد: آزمون ویژه منطقه شمال غرب تهران طی مراسمی با اجرای هادی صلح‌جو و تلاوت قاری و حافظ نوجوان در محل مدرسه مردانی آذر 18 منطقه 10 تهران برگزار خواهد شد.

همچنین، محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح نیز با بیان اینکه همه زندگی دنیوی و اخروی ما با خدمت به ساحت مقدس قرآن و سیره ائمه معصومین(ع) رقم زده می‌شود، بیان کرد: خدمت در راه قرآن کریم افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه شمال غرب تهران از چند ماه پیش در این منطقه آغاز شده است و توانستیم با کمک خداوند متعال و همکاران و مربیان طرح به اهداف درنظر گرفته شده در این زمینه دست پیدا کنیم.

خواجه محمودآباد در پایان سخنان خود با بیان اینکه آماده برگزاری آزمون نهایی طرح هستیم،‌ اظهار کرد: قرآن‌آموزان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری آزمون کتبی طرح می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ تماس بگیرند.

captcha