«محمدحسین سعیدیان» و «علی خشنود» قاریان این هفته کرسی تلاوت
کد خبر: 3580756
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

«محمدحسین سعیدیان» و «علی خشنود» قاریان این هفته کرسی تلاوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌های اذانگاهی تلاوت شورای عالی قرآن، با حضور قاریان قرآن کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، کرسی‌های اذانگاهی تلاوت شورای عالی قرآن، این هفته با حضور محمدحسین سعیدیان و علی خشنود، قاریان ممتاز و برجسته جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، دوشنبه ١٦ اسفندماه 95 علي خشنود در دویست و چهلمين کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) به تلاوت سوره مباركه انسان و كوثر خواهد پرداخت.
پنجشنبه ١٩ اسفندماه 95 محمدحسين سعيديان در پنجاه و هفتمين کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد جامع لویزان تهران به تلاوت آيات ٢٣ تا ٣٥ سوره مباركه احزاب خواهد پرداخت.
برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) دقایقی قبل از اذان ظهر و در مسجد جامع لویزان دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن، اذان نیز با صدای قاری میهمان اجرا می‌شود.
کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، رادیو قرآن، مجتمع امام خمینی(ره)، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تولیت مسجد جامع لویزان برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌گردد.
captcha