همایش قرآنی «باب‌الحوائج» در مهد قرآن فاطر برگزار شد
کد خبر: 3641194
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

همایش قرآنی «باب‌الحوائج» در مهد قرآن فاطر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش قرآنی «باب‌الحوائج» ویژه میلاد امام کاظم(ع) در محل مهد قرآن فاطر تهران برگزار ‌شد.

همایش قرآنی «باب‌الحوائج» در مهد قرآن فاطر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، به همت مهد قرآن فاطر تهران و به مناسبت ایام میلاد باسعادت امام موسی‌بن‌ جعفر(ع) همایش قرآنی «باب‌الحوائج» در محل این مهد قرآنی برگزار ‌شد.

این همایش قرآنی و معنوی از ساعت 9 تا 11 روز 20 شهریورماه با حضور تعداد ۳۰ نفر قرآن‌آموزان مهد قرآن فاطر و والدین ایشان برگزار شد. در ادامه برگزاری این همایش قرآنی نیز برنامه‌های مختلفی همچون تلاوت قرآن کریم و اجرای نمایش از سوی قرآن‌آموزان این مهد قرآنی اجرا شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر با برنامه‌های قرآنی مهد قرآن فاطر می‌توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، مهد قرآن فاطر مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۵۵۳۱۲۳۰۵ و ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری، مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد که علاقه‌مندان نیز برای ثبت نام در کلاس‌های مختلف قرآنی می‌توانند به نشانی مجموعه‌های ذکر شده مراجعه کنند.

captcha