گرامیداشت زنده‌یاد «مروت» در موسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود
کد خبر: 3650762
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
در سالروز درگذشت و با همکاری سازمان دارالقرآن؛

گرامیداشت زنده‌یاد «مروت» در موسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت مرحوم استاد محمدتقی مروت روز 21 مهرماه در موسسه احسن الحدیث برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت مرحوم استاد محمد تقی مروت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری مؤسسه احسن‌الحدیث، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد مرحوم محمدتقی مروت، استادالاساتید قرآن کریم برگزار می‌شود.
این مراسم قرآنی و معنوی روز جمعه، 21 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در محل مؤسسه احسن‌الحدیث(حسینیه علی‌اکبر(ع)) و طی جلسه قرآن سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور و از شاگردان مرحوم استاد مروت واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان صفای شرقی برگزار خواهد شد.

این مراسم که با حضور خانواده مرحوم استاد مروت برگزار می‌شود، همراه با برنامه‌های مختلفی همچون تلاوت قرآن کریم و مداحی توسط مادحین اهل بیت(ع) عصمت و طهارت همراه خواهد بود.

یادآور می‌شود، سازمان دارالقرآن الکریم و مؤسسه احسن‌الحدیث از جامعه قرآنی و تمامی قاریان و حافظان کشور جهت شرکت در این مراسم معنوی و قرآنی دعوت می‌کنند.

زنده‌یاد استادالاساتید محمدتقی مروت که از او به عنوان بنیانگذار قرائت صحیح و اصولی قرآن در کشورمان، اولین ایرانی و شیعه دارنده رتبه بین‌المللی در مسابقات جهانی قرآن مالزی یاد می‌کنند، ۲۱ مهرماه سال ۹۵ مصادف با شب عاشورا و دهم محرم‌الحرام ۱۴۳۷ دار فانی را وداع گفت. وی به دوستی و همنشینی با استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) مباهات می‌کرد و سرانجام در آستانه دومین سالگرد درگذشت استاد مولایی(۲۲ مهر ۹۳) به ملکوت اعلی پیوست.

captcha