نقش جاودان شهدا و ایثارگران در تاریخ ایران
کد خبر: 3719790
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

نقش جاودان شهدا و ایثارگران در تاریخ ایران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه از یاد و خاطر مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

نقش جاودان شهدا و ایثارگران در تاریخ ایران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه ایثار، ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینای همدان که امروز، 12 خردادماه در این دانشگاه برگزار شد، گفت: شما دانشجويان شاهد و ایثارگر به‌عنوان رهپويان عرصه علم و پژوهش بايد با تكاپو و كوشش در راستای سياست‌های كلی علم و فناوری كشور گام برداشته تا بتوانيد به‌عنوان كانون تفكر و قدرت علمی كشور در همه‌ زمينه‌ها مؤثر باشيد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان اظهار کرد: با عنایت به نقش ارزنده شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس، وظیفه همه مسئولان و خدمت‌گزاران نظام است تا در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خدمت صادقانه و خالصانه به یادگاران معظم شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکنید.
وی با بیان اینکه رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه از یاد و خاطر مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد، عنوان کرد: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم و یکی از وظایف ما برای ادای دین به این بزرگواران، تکریم و ارج نهادن به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های آنان است.
همچنین در حاشیه همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا، یادمان شهدا و مفاخر علمی و فرهنگی کشور در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رونمایی شد.
مینا احدی
انتهای پیام

captcha