نهضت روشنگری دانش‌آموزان در قرچک
کد خبر: 3761319
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

نهضت روشنگری دانش‌آموزان در قرچک

کانون خبرنگاران نبأ ــ نهضت روشنگری با موضوع سواد رسانه‌ای و استکبارستیزی به همت حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(س) قرچک برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نهضت روشنگری با موضوع سواد رسانه‌ای و استکبارستیزی به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و با سخنرانی محسن سلطانی، کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی در مدرسه طاها شهرستان قرچک برگزار شد.
سلطانی در این مراسم با اشاره به روز دانش‌آموز ضمن تسلیت شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده اظهار داشت: مردم شریف انقلابی ایران آگاهانه در برابر خوی استکباری آمریکا و دیگر دشمنان اسلامی ایستاده‌اند.
وی افزود: ملت ایران و دیگر ملت‌های مظلوم جهان چیزی جز مرگ و نابودی آمریکا را فریاد نمی‌زنند.
این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه مردم ما و سایر نقاط جهان در راهپیمایی روز 13 آبان با رزمایش مردمی مبارزه با استکبار و استبداد را به نمایش گذاشتند، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا دیگر مختص ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه فریاد و شعار تمام مظلومان و ستم‌دیدگان عالم است.

در پایان ضمن تشکر از نوجوانان دانش‌آموز که با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان، اقتدار ملت ایران را نمایش دادند، خطاب به آنان گفت: شما مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران و سایر ملت‌ها زدید.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha