اعزام قرآن‌آموزان طرح «گزیده تفسیر نمونه» به مشهد مقدس
کد خبر: 3773956
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

اعزام قرآن‌آموزان طرح «گزیده تفسیر نمونه» به مشهد مقدس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ قرآن‌آموزان طرح «گزیده تفسیر نمونه» مؤسسه هفت آسمان اصفهان که 10 ترم منظم در این طرح حضور داشتند به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ شرکت‌کنندگان طرح «گزیده تفسیر نمونه» مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی هفت آسمان اصفهان که به مدت 10 ترم به طور متوالی و منظم در این طرح شرکت‌ کرده‌اند، همراه با افرادی که در قرعه‌کشی همایش‌های موسسه، هدیه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت کردند، دهه اول بهمن‌ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شود.
زهرا رمضانی، معاون آموزش مؤسسه اظهار کرد: این افراد حدود 40 نفر هستند و چهار شب در مشهد مقدس حضور خواهند داشت که علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی، به بازدید از کتابخانه و سایر قبور علما در صحن‌ها و رواق‌ها خواهند رفت.
یادآور می‌شود، مؤسسه هفت آسمان، مجری طرح‌های غیر حضوری چون طرح جامع صفای دل و ... است که تاکنون حدود هشت هزار عضو دارد. طرح جامع صفای دل دارای بخش‌هایی چون قصه‌های قرآن ویژه گروه سنی 6 تا 13 سال و تلاوت نور ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال و برنامه ترجمه قرآن ویژه افراد بزرگسال است که طی یک هفته به ترجمه یک جزء از قرآن پرداخته می‌شود.

همچنین طرح درس‌هایی از قرآن و استماع فایل‌های صوتی حجت‌الاسلام محسن قرائتی، طرح گزیده تفسیر نمونه و طرح «تسنیم»، شنیدن فایل‌های تفسیر آیت‌الله العظمی جوادی آملی از دیگر بخش‌های طرح جامع صفای دل است.
مؤسسه هفت آسمان را در پیام رسان ایرانی ایتا به نشانی https://eitaa.com/majalehaftaaseman و در سروش به نشانی https://sapp.ir/majalehaftaaseman دنبال کنید.
همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت 9 تا 12 ویژه بانوان و از ساعت 17 تا 19 ویژه آقایان با شماره‌های 05813139 – 05819277-05815025 تماس بگیرند.
مؤسسه هفت آسمان در اصفهان، خیابان معراج، خیابان فجر 3، کوچه بوستان 3 قرار دارد.
انتهای پیام

captcha