سی ویکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان تشکیل شد
کد خبر: 3851927
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

سی ویکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سی‌ویکمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان، روز گذشته 30 مهرماه در دفتر اتحادیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان با حضور حسین خاکسارهرندی، مدیرعامل اتحادیه و اعضای هیئت مدیره به صورت ماهانه برگزار و به بررسی و مشکلات مؤسسات قرآنی رسیدگی می‌شود.

در جلسه‌ای که روز گذشته 30 مهرماه با حضور اعضاء برگزار شد به موضوعات متنوعی پرداخته شد که به برخی از آنها اشاره می‌شود.

خاکسار‌هرندی، مدیر عامل اتحادیه گفت: با توجه به برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور در روز پنجشنبه، 2 آبان ماه در تهران و پرداختن به موضوع ادغام اتحادیه کشوری، مقرر شد، نتایج این جلسه طی نشستی با اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و مدیرعامل اتحادیه مطرح و به دنبال این مسئله یک وحدت رویه بین ادارات ایجاد شود.

توجه به مشکلات و رسیدگی به وضعیت مالیاتی مؤسسات قرآنی، پیگیری و رایزنی اتحادیه قرآنی اصفهان با اداره مالیاتی و اداره ارشاد از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

بنابر این گزارش، در جلسه هیئت مدیره به موضوع تبلیغات و تشویق بانیان برای حمایت از جلسات خانگی با عنوان «خانه‌های نور» نیز اشاره شد. با توجه به اینکه در استان اصفهان تاکنون 100جلسه خانگی به طور ثابت تشکیل شده است، در این راستا اتحادیه قرآنی استان، چند جلد کتاب قرآن کریم و رحل به این جلسات هدیه داده است.

در این جلسه تاکید شد که برنامه و بودجه مورد نیاز شش‌ماهه دوم سال تهیه شده و در جلسه آینده مطرح شود. همچنین درباره چگونگی روند تشکیل شعب اتحادیه استان به عنوان بازوهای اجرایی اتحادیه در شهرستان‌ها و محوریت آنان مطالبی مطرح شد.

انتهای پیام
captcha