دوره تربیت مربی حفظ در جامعةالقرآن برگزار شد
کد خبر: 3857429
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

دوره تربیت مربی حفظ در جامعةالقرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت مربی حفظ ویژه مربیان شعب نوجوانان و بزرگسال جامعةالقرآن به مدت یک هفته برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، دوره تربیت مربی حفظ ویژه شعب نوجوانان و بزرگسالان این مؤسسه طی بازه زمانی یک هفته‌ای تا پنجشنبه، 23 آبان‌ماه برگزار شد.

این دوره با سرفصل‌هایی چون شیوه استفاده از آیات در گفتار از منظر اهل‌البیت(ع) با تدریس حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن، اخلاق قرآنی، آفات و آسیب‌های مبتلابه حافظان و قاریان توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم‌مقام مؤسسه، بیان اصول مباحثه حفظ، اصول کلاس‌داری حفظ توسط علی قاسمی، برگزاری کارگاه عملی حفظ توسط بانوان صاحب هنر و ناصری برپا شد.

همچنین چگونگی مرور محفوظات با تدریس شرفی، حفظ و چگونگی دریافت مدرک علوم قرآنی با مربیگری جدیدالاسلام، چگونگی شرکت در مسابقات و محافل با تدریس محمدعلی اسلامی، روانشناسی رفتار با نوجوانان توسط جعفر آرشید، توجیه المپیادها و توجیه حفظ یکساله و دوساله توسط بانوان معارف‌وند و شیرازی، روش نمره‌دهی و داوری با تدریس امیر آقایی، چگونگی رفتار مربی با اولیا و مربیان و روانشناسی حافظه توسط قمی، اصول کلاسداری حفظ ویژه نوجوانان با تدریس محمدهادی اسلامی برگزار شد.

یادآور می‌شود، پس از پایان دوره، از شرکت‌کنندگان آزمون اخذ شد و سپس برای حضور در کلاس عملی آماده می‌شوند و در ادامه به استان‌های محل اقامت خود بازگشته و پس از یکسال همکاری با یکی از شعب جامعةالقرآن و تدریس، برای آنها گواهینامه صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha