فراخوان اعزام سمن‌های امداد و نجات به سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871138
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

فراخوان اعزام سمن‌های امداد و نجات به سیستان و بلوچستان

گروه جامعه ــ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از سمن‌های جوانان که در زمینه امداد و نجات فعالیت می‌کنند خواست هر چه سریع‌تر برای اعزام به استان سیستان و بلوچستان آماده شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور و شدت این واقعه در استان سیستان و بلوچستان و لزوم کمک‌رسانی به هم وطنان آسیب‌دیده، محمد‌مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از سمن‌های جوانان که در زمینه امداد و نجات فعالیت می‌کنند خواست تا هر چه سریع‌تر و در قالب شبکه تخصصی امداد و نجات، ساماندهی لازم را برای اعزام این سمن‌ها به استان سیستان و بلوچستان انجام دهند.

تندگویان تاکید کرد: شبکه امداد و نجات سازمان‌های مردم نهاد جوانان لازم است با هماهنگی‌های لازم در قالب شبکه امداد کشوری، جهت اعزام تیم‌های قایقرانی و نیروی امداد و نجات متخصص اقدامات مقتضی را انجام دهند.

شایان ذکر است: با توجه به حضور تشکل‌های جهادی به صورت ثابت در منطقه همانند تشکل دست‌یاری به دشتستان، پس از پایان سیل امداد رسانی و سازندگی در منطقه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha