بسیجیان ادارات حقیقت حکومت را نشر دهند
کد خبر: 3875517
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
فرمانده حوزه بسیج ادارات استان فارس:

بسیجیان ادارات حقیقت حکومت را نشر دهند

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرهنگ پاسدار ابراهیم جعفری با بیان اینکه فرماندهان بسیج ادارات سفیران نظام و حکومت هستند، گفت: بسیجیان ادارات باید حقیقت حکومت را نشر دهند و همواره دسیسه‌های دشمنان را گوشزد کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم جعفری، فرمانده حوزه بسیج ادارات استان فارس، 12 بهمن‌ماه در نشست مشترک فرماندهان بسیج ادارات فارس که در سالن همایش‌های اداره‌کل پُست فارس برگزار شد، گفت: بصیرت و معنویت باید در بین بسیجیان ادارت فارس رشد پیدا کند که در این راستا مساجد ادارات بهترین مکان برای تبیین و ترویج این مهم است.
بسیجیان ادارات حقیقت حکومت را نشر دهند
فرمانده حوزه بسیج ادارات استان فارس ادامه داد: باتوجه به حوادث اخیر امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نقش بسیج ادارات، ترویج روشنگری و بصیرت‌افزایی است.
وی با اشاره به اینکه فرماندهان بسیج ادارات سفیران نظام و حکومت هستند، گفت: فرماندهان می‌توانند سیره بسیجی و نظام حکومت را به بدنه جامعه انسانی انتقال دهند.
وی افزود: خوشبختانه کارمندان فارس تحصیل‌کرده هستند و سطح علم و آگاهی آنان برای پذیرش بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی آماده است.
فرمانده حوزه بسیج ادارات فارس به نقش محوری بسیج اشاره کرد و گفت: سیره بسیجی الگوی بی‌نظیری است که در تمام صحنه‌ها نمونه‌های زیبایی از آن را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: بسیجیان ادارات باید حقیقت حکومت را نشر دهند و همواره دسیسه‌های دشمنان را گوشزد کنند.
محسن مفتح، مدیرکل پست فارس نیز در این نشست گفت: باید از ظرفیت بسیج در ارتقاء شاخص‌های تدوین شده در ادارات‌کل استفاده کرد.
بسیجیان ادارات حقیقت حکومت را نشر دهند
وی افزود: برای رسیدن به توسعه متوازن باید با روحیه بسیجی وارد عمل شد، که مجموعه پست فارس در این زمینه ورود پیدا کرده است.
مدیرکل پست فارس ادامه داد: بسیج در هر اداره‌کلی بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرای راهبردهای کلان است.
مفتح بیان کرد: بسیج پست فارس آماده همکاری و اجرای کامل مأموریت انسانی با حوزه بسیج ادارات استان است.
نرگس زارعی
انتهای پیام
captcha