جلسه هفتگی حفظ تخصصی «حسین طرقی» بازگشایی می‌شود
کد خبر: 3907066
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

جلسه هفتگی حفظ تخصصی «حسین طرقی» بازگشایی می‌شود

جلسه هفتگی حفظ تخصصی قرآن با تدریس حسین طرقی، پس از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر از سرگیری فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجدداً برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا، جلسه هفتگی حفظ تخصصی قرآن حسین طرقی، حافظ کل و مدرس قرآن کریم پس از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر از سرگیری فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجدداً آغاز می‌شود.

این جلسه چهارشنبه هر هفته در نیمه اول سال، دو ساعت پیش از اذان مغرب و عشا و در نیمه دوم سال، پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور آقایان علاقه‌مند به این عرصه در گروه‌های مختلف سنی در مسجد امام علی(ع) واقع در محدوده پونک برگزار خواهد شد.

این جلسه با ارائه بهترین روش‌های حفظ قرآن متناسب با ظرفیت هر حافظ علاقه‌مند و تأکید بر استماع تلاو‌ت‌ ترتيل اساتید مصری و ایرانی و دنبال کردن برنامه مرور محفوظات تشکیل می‌شود.

یادآور می‌شود، مسجد امام علی(ع) در پونک، بلوار شهید میرزابابایی قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی @masjedimamali در تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنند یا با شماره 44403945 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha