اعطای ۶۱۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی به نیازمندان در فارس
کد خبر: 3920959
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

اعطای ۶۱۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی به نیازمندان در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اعطای ۸ هزار و ۲۰۱ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مسکن، اشتغال و حمایتی با اعتبار ۶۱۱ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال به مددجویان این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 15 شهریور ماه در جمع خبرنگاران گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 8 هزار و 201 فقره تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر استان در سرفصل‌های مسکن، اشتغال و حمایتی با اعتبار 611 میلیارد و 142 میلیون ریال ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات در استان فارس در سرفصل حمایتی پرداخت شده است، گفت: در این سرفصل تعداد 5584 فقره تسهیلات با اعتبار 300 میلیارد و 492 میلیون ریال تسهیلات به نیازمندان استان پرداخت شده است.

بذرافشان تصریح کرد: 888 فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ 118 میلیارد و 815 میلیون ریال و 1729 فقره تسهیلات مسکن به ارزش 191 میلیارد و 835 میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت ‌شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد:‌ یكی از رسالت‌های كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اعطای تسهیلات به‌منظور خودكفایی مددجویان و همچنین رفع نیازهای آنان در بخش‌های حمایتی و تأمین مسكن است.

انتهای پیام
captcha