پیام مسئولان و فرماندهان درپی درگذشت سردار رنجبر
کد خبر: 4169148
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

پیام مسئولان و فرماندهان درپی درگذشت سردار رنجبر

مدیران و فرماندهان استان فارس در پی به مناسبت عروج ملکوتی یادگار دوران دفاع مقدس سردار سپاه اسلام محمد باقر رنجبر پیام تسلیتی صادر کردند.

پیام مسئولان و فرماندهان درپی درگذشت سردار رنجبربه گزارش ایکنا از فارس، مسئولان، مدیران و فرماندهان استان فارس در پی به مناسبت عروج ملکوتی یادگار دوران دفاع مقدس سردار سپاه اسلام محمد باقر رنجبر پیام تسلیتی صادر کردند.
 
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس به مناسبت عروج ملکوتی یادگار دوران دفاع مقدس واز موسسان شجره طیبه بسیج در استان فارس سردار سپاه اسلام محمد باقر رنجبر پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ
 
 هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند.
 
عروج ملکوتی سردار رشید سپاه اسلام و یادگار و حماسه ساز دوران دفاع مقدس و پیشکسوت جهاد و شهادت برادر پاسدارمحمد باقر رنجبر رابه بیت مکرم وارجمند آن سردارمخلص، همرزمان و همسنگران این برادر عزیز و مردم شریف و شهید پروراستان فارس تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای آن رزمنده ومجاهد علو درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم طلب می‌کنم.
 
سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

در متن پیام تسلیت سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 اِنّا لِلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون
ارتحال سردار رشید سپاه اسلام «محمدباقر رنجبر» از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف، تالم و تاثر اینجانب، دوستان و همرزمان ایشان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شد.
زندگی پر برکت این سردار رشید اسلام، پر از مجاهدت و تلاش خالصانه در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، اطاعت از ولایت فقیه و صیانت از ارزش های الهی بود و کارنامه درخشان ایشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ارتحال این سردار رشید اسلام و مجاهد نستوه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوستان، همرزمان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن عزیز به خداپیوسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) را طلب می‌کنم و برای خانواده گرانقدر ايشان صبر و اجر از درگاه ربوبی مسألت می نمایم.
بی شک وصول به رب الارباب برای این عبد وارسته در روز ارتحال نبی مکرم اسلام(صلوات الله علیه) و سالروز شهادت امام مجتبی(علیه السلام)، نشان از ارتباط قلبی او با حضرات معصومین(علیهم السلام) و پاداش مجاهدت این مرد بزرگ بود.
 
ابراهیم بیانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس
 
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی، درگذشت شهادت گونه سردار جانباز حاج محمد باقر رنجبر را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
وَالَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ أُولَٰئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ ۖ وَالشُّهَدَاءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَنُورُهُمْ_ حدید۱۹ 
 
و آنان که به خدا و رسولانش ایمان آوردند به حقیقت راستگویان عالمند و برایشان نزد خدا اجر شهیدان است، پاداش اعمال و نور ایمانشان را (در بهشت) می‌یابند.  
 
خبر درگذشت شهادت گونه زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، سردار جانباز حاج محمد باقر رنجبر موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و همه علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت گردید. 
بیش از ۴۰ سال مجاهدت های پر ثمر این سردار فقید، از عرصه های مبارزه با دشمن بعثی و فرماندهی و تربیت رزمندگان عاشق شهادت گرفته تا تدریس و روایت شکوه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ماندگار سازی خاطرات آن، اینک " برشانه های زخمی اروند" می رود تا خاطرات غیرت و شهامت مردانی از نسل خمینی کبیر را برای روح های تشنه ‌ی حاضران و آیندگان روایت کند. 
 
آغوش باز یاران شهیدش، پذیرای روح رها و شیفته ‌ی او در سفر به دیار باقی و تنعم از  خوان اطعام و اکرام سیدالشهدا علیه السلام گوارای وجود ایشان. 
 
ضمن تسلیت به خانواده و یاران همرزم این سردار جبهه حق و همرزمان ایشان در میدان جهاد اکبر، امید دارم که خدای متعال همه‌ی ما را بر صراط شرف و عزت اسلام دنباله رو آن بزرگواران قرار دهد. 
 
محمدهادی ایمانیه
استاندار فارس 
 

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با صدور پیامی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار محمدباقر رنجبر از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و از فرماندهان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.


متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به شرح زیر است:


انالله و اناالیه راجعون 

روح بلند سردار رشید سپاه اسلام حاج محمدباقر رنجبر به همرزمان شهیدش پیوست.

مجاهدت‌های آن سردار بی ادعا و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز و استان فارس، دوستان، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نخواهد رفت.

زندگی پر خیر و برکت وی همواره سراسر از تلاش خالصانه در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اطاعت از ولایت فقیه و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در این راه کارنامه درخشانی برای همیشه به یادگار گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان شهرداری کلان‌شهر شیراز عروج سردار رشید سپاه اسلام را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض کرده، برای او علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

محمدحسن اسدی 
شهردار شیراز

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha