حمایت از خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت تداوم یابد
کد خبر: 3921496
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

حمایت از خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت تداوم یابد

دادستان عمومی و انقلاب استان فارس با بیان اینكه با همت اعضای هیئت مدیره و خیرین در انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، اقدامات گسترده‌ای در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان انجام شده است، بر لزوم تداوم این فعالیت‌ها تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل زندان‌های فارس، مدیرعامل انجمن حمایت و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان امروز، 17 شهریورماه در دفتر دادستان مرکز استان برگزار شد كه در این نشست تسریع در روند تکمیل فاز دوم مجتمع فرهنگی انجمن در دستور کار قرار گرفت.

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب استان فارس در این نشست گفت: هدف از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی انجمن حمایت زندانیان، حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان و ارتقای سطح برنامه‌های آموزشی برای افراد تحت پوشش است و باید با سرعت عمل بیشتری تکمیل پروژه در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با همت اعضای هیئت مدیره و خیرین در انجمن حمایت، اقدامات گسترده‌ای در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان انجام شده است و باید این فعالیت‌ها تداوم یابد.

آسیابی با بیان اینكه اصلاح و تربیت و نگه‌داری زندانیان، رسالت سازمان زندان‌هاست، گفت: حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان از فرایندهای مهم اصلاح و تربیت است که انجمن حمایت باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری در زمینه خودکفایی خانواده‌ها، آموزش، مشاوره و فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس تأکید کرد: انجمن حمایت باید به سمت جذب خیرین، سرمایه‌گذاران و فعالیت‌های اشتغال پایدار حرکت کند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری با همت خیرین انجمن، تعداد 35 نفر از زندانیان که به دلیل بدهی مالی در زندان بسر می‌بردند با کمک 2 میلیارد ریالی نیکوکاران نوع‌دوست انجمن حمایت شیراز از زندان آزاد شده‌اند و باید برای جلب مشارکت خیرین در زمینه کمک به خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت و آزادی زندانیان تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha