هشدار گروه‌های مقاومت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی
کد خبر: 3929147
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

هشدار گروه‌های مقاومت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی

گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای هشدار دادند جنایات رژیم صهیونیستی در حق زندانیان فلسطینی عواقب ناگواری برای این رژیم خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری سوا، گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در حق زندانیان فلسطینی و عواقب آن برای این رژیم هشدار دادند.

در این بیانیه آمده است: اقدامات رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی و در هم شکستن اراده و عزم آنها به جایی نخواهد رسید و موضوع اسرا در رأس اولویت‌های ما باقی خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: گروه‌های فلسطینی در جلسه‌ای که درباره آخرین تحولات مربوط به اسرا داشتند، توافق کردند که توجه خاصی به موضوع اسرای فلسطینی از جمله «ماهر الاخرس» و «جمال ابوالهیجا» و «حسن سلامه» و «وائل الجاغوب» داشته باشند. ما پشتیبانی خود را از مجاهد اسیر ماهر الاخرس که طی 79 روز گذشته در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند است، اعلام می‌کنیم و به اشغالگران درباره جنایات در حق زندانیان هشدار می‌دهیم و این رژیم را مسئول جان آنها می‌دانیم.
 
در پایان این بیانیه آمده است: از موسسات بین‌المللی و حقوق بشری و در رأس آنها صلیب سرخ می‌خواهیم از زندانیان فلسطینی حمایت و با تمام توان برای خروج آنها از بند این رژیم تلاش کنند. ملت ما در مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها برای نابودی آرمان فلسطین هوشیار است و خیانت بعضی کشورها در عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم می‌کند.
 
یادآور می‌شود، ماهر الاخرس اسیر فلسطینی تا امروز به مدت ۷۹ روز است که در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است. دادگاه رژیم اشغالگر اسرائیل نیز روز گذشته، ۲۱ مهر با آزادی او مخالفت کرد. همین امر موجب بالا گرفتن موج اعتراضات فلسطینیان برای اعلام همبستگی با این اسیر فلسطینی شده است.
انتهای پیام
captcha