مخالفت 95 درصدی شهروندان بحرینی و اماراتی با عادی‌سازی روابط با اسرائیل
کد خبر: 3929783
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
پژوهش صهیونیستی نشان داد:

مخالفت 95 درصدی شهروندان بحرینی و اماراتی با عادی‌سازی روابط با اسرائیل

یک پژوهش صهیونیستی از برخورد دو حکومت امارات و بحرین با مخالفان سازش با اسرائیل در نیمه ماه گذشته میلادی خبر داد و تأکید کرد: 95 درصد شهروندان بحرینی و اماراتی مخالف عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند.

95 درصد شهروندان بحرینی و اماراتی مخالف سازش با اسرائیل هستندبه گزارش ایکنا به نقل از روزنامه منامة پست، پایگاه خبری عبری‌زبان واللا با انتشار گزارشی از یک پژوهش، که از سوی وزارت امور استراتژیک اسرائیل انجام شده است، از تلاش دو حکومت امارات و بحرین برای توجیه امضای توافقنامه سازش با اسرائیل خبر داد.

در این گزارش آمده است: امارات و بحرین از خطاب دینی برای توجیه بعد شرعی این توافقنامه بهره برده و به بیان فواید اقتصادی و سیاسی این توافق پرداخته‌اند.

در این گزارش از ایران، حزب‌الله لبنان، جنبش مقاومت فلسطین(حماس)، حکومت فلسطین و برخی سازمان‎های مدنی از تغذیه‌کنندگان اصلی مخالفت‌ها با عادی‌سازی روابط با اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی نام برده و تأکید شده است که بیشترین انتقادات علیه سازش متوجه امارات و بحرین بوده و مقامات این دو کشور به خیانت به فلسطین و گرایش به اسرائیل و آمریکا متهم شدند.

این پژوهش با تأکید بر اینکه 95 درصد از انتقادات متوجه امارات به عنوان آغاز کننده این گام است، به مقامات رژیم صهیونیستی توصیه کرده است که حضور پررنگ‌تر و تبلیغات بیشتری در شبکه‌های اجتماعی به زبان عربی و برای بیان فواید سازش داشته باشند.

انتهای پیام
captcha