«مهرورزی» 330 میلیارد تومانی خیران فارس به نیازمندان
کد خبر: 3936176
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

«مهرورزی» 330 میلیارد تومانی خیران فارس به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اعلام كرد: در رزمایش مهرورزی بیش از ٣٣٠ میلیارد تومان كمك‌های نقدی و غيرنقدی در راستای حمایت از نیازمندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 29 آبان‌ماه در آغاز رزمایش «مهرورزی» این استان  بیان کرد: در راستای حمایت از محرومین در گام دوم اقدامات مناسبی در استان فارس ایجاد شده است و در این رزمایش بیش از ٣٣٠ میلیارد تومان كمك‌های نقدی و غيرنقدی در راستای حمایت از نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خیرین نیک‌اندیش استان فارس پیش از شیوه ویروس کرونا توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای با ایجاد وحدت در استان فارس فراهم کنند این در حالی است که هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف نیز در کمک به محرومین وجود داشته است.

بذرافشان در خصوص رزمایش کمک مومنانه نیز بیان کرد: دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان فارس برگزار شد و در برگزاری این رزمایش‌ها شاهد همکاری دستگاه‌های مختلف بودیم در مرحله اول این رزمایش بیش از اول یك میلیون و ٢٠٠ هزار غذای گرم در میان نیازمندان توزیع شد و در این مرحله  ٢٧٠ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش دو میلیون و ٣٠٠ هزار غذای گرم در ماه رمضان در میان نیازمندان قرار گرفت و ١٧٠ هزار بسته معیشتی نیز در این مرحله توزیع شد.

وی اظهار کرد: در مرحله سوم این رزمایش نیز بالغ بر ١١٧ هزار بسته معیشتی، هزار و ۵٠٠ سری جهیزیه ، افتتاح ٨٠٠ واحد مسکونی در مناطق محروم و  ۵٠٠ پنل خورشیدی، توزیع ٣ هزار تبلت دانش‌آموزی، توزیع دو هزار وسائل گرمایشی  در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

بذرافشان با تأکید بر اینکه بیش از ۴ میلیارد تومان توسط خیرین در راستای تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شده است، گفت: استانداری فارس تأکید ویژه‌ای بر طرح هر کارمند یک حامی داشته و این طرح در استان بیش از سایر مناطق کشور مورد توجه است.

انتهای پیام
captcha