برگزاری چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور
کد خبر: 4002083
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

برگزاری چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز، ویژه فرهنگیان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت ونماز ویژه فرهنگیان سراسر کشور از سوی اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در دو سطح مقدماتی در بستر شبکه شاد و سطح تکمیلی در مشهد مقدس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این دوره با هدف بازآموزی شیوه‌های داوری مسابقات و ارتقای سطح علمی و مهارتی داوران و بررسی شیوه‌های سنجش و ارزیابی مسابقات با روش‌های نوین و علمی برپا می‌شود.

بنابر این گزارش، ادارات آموزش و پرورش تا 30 مهرماه فرصت دارند تا اسامی 21 نفر از بهترین داوران منطقه‌ای، شهرستانی و حتی ناحیه‌ای ادارات را در دو بخش بانوان و آقایان به تفکیک رشته‎های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا، حسن حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن کریم، انشای نماز، احکام و مداحی در کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شاد به نشانی mosabeghatfarhangianmedu ارسال کنند.

درصورتی که تعداد علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره بیش از حد تعیین شده بود، ادارات آموزش و پرورش می‎توانند با هماهنگی، زمینه را برای ثبت نام انفرادی این افراد فراهم کنند. همچنین فرهنگیان علاقه‌مند و مشغول به فعالیت در مدارس دولتی، غیردولتی و اداری امکان حضور در این دوره را خواهند داشت.

بنابر اعلام دبیرخانه این دوره، پس از اتمام ثبت نام، آزمون ورودی براساس محتوای آیین نامه مسابقات مندرج در کتاب «ندای رحمت» به صورت آنلاین در آبان‌ماه برگزار می‌شود و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، می‎توانند در دوره حضور پیدا کنند.

این دوره از آذرماه براساس سرفصل‌های مشخص آغاز می‌شود و پس از پایان سطح مقدماتی، آزمون عملی اخذ می‌شود و به افرادی که در آزمون پذیرفته شوند، گواهینامه داوری در سطوح شهرستانی، استانی و ملی اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، سطح پیشرفته این دوره نیز در بهمن و اسفندماه امسال و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha