بازدید وزیر صهیونیستی از مسجد شیخ زاید
کد خبر: 4002453
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

بازدید وزیر صهیونیستی از مسجد شیخ زاید

آیلد شاکد، وزیر کشور رژیم صهیونیستی که به منظور افتتاح غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو دوبی در امارات بسر می‌برد، از مسجد شیخ زاید در ابوظبی بازدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری شهاب، آیلد شاکد، وزیر کشور رژیم صهیونیستی که برای افتتاح غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو دوبی به امارات سفر کرده است، از مسجد شیخ زاید در ابوظبی بازدید کرد. حضور رژیم صهیونیستی در این نمایشگاه با انتقاد گروه‌های مختلف مدافع حقوق بشر و همچنین گروه‌های مختلف فلسطینی همراه بود و این گروه‌ها از تشکیلات خودگردان خواسته بودند به دلیل این حضور، نمایشگاه اکسپو دوبی را تحریم کند.

این بازدید در حالی واقع شد که آیلد شاکد تقاضای محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان را برای دیدار با خود رد کرد. جنبش مقاومت فلسطینی حماس این درخواست محمد عباس را محکوم کرد. حازم قاسم، سخنگوی حماس در بیانیه مطبوعاتی گفت که التماس عباس برای ملاقات با بنت و شاکد میزان افول مقامات و رهبری تشکیلات خودگردان را منعکس می‌کند و با موضع مردمی که این تحقیر را در برخورد با اشغالگری رد می‌کند، کاملاً در تضاد است. قاسم افزود که چنین رفتاری از سوی رهبری مقامات، اشغالگران را برای افزایش تجاوزات خود علیه ملت فلسطین، جری‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha