انتشار کتاب جغرافیای تروریسم در عراق
کد خبر: 4016657
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

انتشار کتاب جغرافیای تروریسم در عراق

«جغرافیای تروریسم» از سوی مرکز مستندسازی جنایات افراط‌گرایی عراق وابسته به اداره امور فکری و فرهنگی حرم حضرت عباس(ع) منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان عباسی، کتاب جغرافیای تروریسم در عراق برای دوره 2003-2018، تألیف سرهنگ دکتر زائر غالب النشی، اولین اثری است که به مستندسازی افراط‌گرایی در عراق و حوادث دوره مذکور می‌پردازد.

این اثر بخشی از مجموعه آثاری است که مرکز مستندسازی جنایت‌های افراط‌گرایی در قالب طرح‌های مختلف و با روش ترکیبی حاصل از اسناد و مطالعات در راستای درک و تفهمیم جنایات افراط‌گرایی در عراق به چاپ رسانیده است.

این کتاب شامل مجموعه‌ای از مطالعات و تحقیقات مهم در مورد توزیع مکانی تروریسم در طول پانزده سال در عراق و همچنین تلاش برای حل بحرانی است که این سرزمین و زندگی مردم آن را ویران کرده است.

شایان ذکر است که مرکز مستندسازی جنایات افراط‌گرایی عراق، مرکزی است که با جمع‌آوری عکس‌ها و سایر اسناد موجود و با هدف مستندسازی جنایات افراط‌گرایی مذهبی و سیاسی تأسیس شده است و به موارد بسیاری می‌پردازد که مهم‌ترین آن‌ها مستندسازی و جمع‌آوری اطلاعات، اسناد و تصاویر و مواردی است عراق از زمان تشکیل دولت عراق تا به امروز متحمل شده است. این مرکز همچنین در حال آماده‌سازی تحقیقات و مطالعات برای مبارزه با افراط‌گرایی در همه اشکال و عناوین آن است.

انتهای پیام
captcha