مراسم «پای صحبت‌های مادر شهید» برگزار شد
کد خبر: 4017038
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
در میبد

مراسم «پای صحبت‌های مادر شهید» برگزار شد

مراسم «پای صحبت‌های مادر شهید» با دعوت از مادر شهید محمدرضا دهقانی در دارالقرآن نورالبیان میبد برگزار شد.

مراسم «پای صحبت‌های مادر شهید» میبدبه گزارش ایکنا، مراسمی با عنوان «پای صحبت‌های مادر شهید» به منظور آشنایی بیشتر قرآن‌آموزان با سیره شهدا و سبک زندگی آنها، از سوی دارالقرآن نورالبیان شعبه‌ای از مؤسسه حضرت معصومه(س) میبد برگزار شد.

این مراسم با دعوت از مادر شهید محمدرضا دهقانی و بیش از 50 نفر از قرآن‌آموزان خردسال و نوجوان مؤسسه با بیان خاطرات، شرح منش و سبک زندگی ایشان و ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی شهید برپا شد. حسن ختام این جلسه اعطای هدیه به قرآن‌آموزان خردسال بود.

همچنین در خبر دیگری از کانون فرهنگی ـ هنری آیت‌الله حائری شهرستان میبد آمده است؛ نمایشگاه دو روزه با عنوان «ترنج» با به معرض نمایش گذاشتن آثار هنری و صنایع دستی قرآن‌آموزان و حافظان شعب و مهدکودک‌های مؤسسه حضرت معصومه(س) در دارالقرآن حسینی برگزار شد.

یادآوری می‌شود، مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) در میبد با همت جمعی از دوستان و طلاب با هدف تربیت نسلی قرآنی شکل گرفت. این مؤسسه فعالیتش را به‌ صورت غیر رسمی از سال ۷۵ آغاز کرده و سپس در سال ۸۲ پس از اخذ مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت رسمی فعالیتش را ادامه داده است. همچنین این مؤسسه دارای مدارسی در سه نقطه از شهرستان میبد ویژه دختران و پسران است. 

انتهای پیام
captcha