نیروهای مقاومت جهان اسلام منتقم خون شهدای مدافع حرم هستند
کد خبر: 4024874
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
جنبش جوانان بحرینی:

نیروهای مقاومت جهان اسلام منتقم خون شهدای مدافع حرم هستند

جنبش یاران جوان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تردیدی نیست که همه نیروهای مقاومت در سراسر جهان اسلام منتقم خون شهدای مدافع حرم خواهند بود و اشغالگران و حامیان تروریسم را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

به گزارش ایکنا، جنبش یاران جوان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید کرد که بدون شک خون شهدای مظلوم مقاومت ؛ موجب ریشه‌کن شدن و اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق و منطقه خاورمیانه خواهد شد.

در این بیانیه که روز پنج‌شنبه منتشر شد، با تأکید بر گرفتن انتقام خون شهدای مقاومت توسط مجاهدان و آزادی‌خواهان آمده است:‌ تردیدی نیست که همه نیروهای مقاومت در سراسر جهان اسلام منتقم خون شهدای مدافع حرم خواهند بود و اشغالگران و حامیان تروریسم را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

این تشکل همچنین در بیانیه خود از آحاد ملت عراق خواست تا همه تلاش خود را برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق و خاورمیانه و برچیده شدن همه پایگاه‌هایی نظامی اشغالگران به کار گیرند.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین همچنین در این بیانیه بر ضرورت موضع‌گیری یکسان و یکپارچه همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق بر ضد اشغالگران آمریکا و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: رؤیای اینکه آمریکایی‌ها در منطقه احساس آرامش کنند؛ توهمی بزرگ است و تحقق نخواهد یافت و ملت‌های منطقه حضور اشغالگران را در سرزمین خویش برنخواهند تابید.

انتهای پیام
captcha