برگزاری دوره آموزشی شرکت‌کنندگان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4028020
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

برگزاری دوره آموزشی شرکت‌کنندگان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

دوره آموزشی شرکت‌کنندگان در مرحله اول طرح سنجش،‌ ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن طی روزهای 18 تا 29 دی‌ماه به صورت مجازی و با حضور 350 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی شرکت کنندگان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی، هماهنگی و توجیهی داوران مسابقات قرآن که در دوره اول طرح سنجش، ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن شرکت کرده‌ بودند از 18 دی‌ماه در 19 گروه به صورت آنلاین آغاز شده و تا 29 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره آموزشی 350 نفر از داورانی که در دوره اول در یکی از سطوح یک تا چهار پذیرفته شده و گواهینامه دریافت کرده بودند، در قالب 19 گروه به صورت مجازی حضور خواهند یافت.

برای هر گروه دو روز آموزشی پیش‌بینی شده است که از ساعت 14 تا 19:30 برپا می‌شود، در بخش‌های تجوید چهار گروه، وقف و ابتدا سه گروه، ‌صوت چهار گروه، لحن سه گروه و صحت حفظ نیز پنج گروه آموزشی حضور خواهند داشت.

در این دوره آموزشی حدود 15 تلاوت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم جهت ارزیابی پیش‌بینی شده است که از سوی اساتید و شرکت‌کنندگان داوری شده و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی رساندن اختلافات به حداقل ممکن است. همچنین افرادی که در این دوره حضور پیدا کنند 12 ساعت آموزشی در پرونده آنها ثبت خواهد شد و 25 امتیاز نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha