اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران مشخص شد+اسامی
کد خبر: 4028730
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران مشخص شد+اسامی

اعضای دومین دوره هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران مشخص شد.

اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندرانبه گزارش ایکنا، دومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران با حضور 135 شرکت‌کننده و مدیر مؤسسه(بیش از نصف + یک عضو) در مجتمع فرهنگی ـ هنری حر قائمشهر برگزار شد.

بر اساس آرا محمدتقی متولی به عنوان رئیس مجمع، زهرا تیمورزاده افروزی به عنوان منشی، فائزه جانی‌نژاد و فرحدخت مظلومی به عنوان ناظر مجمع انتخاب شدند و سپس برای رأی گیری اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره رأی‌گیری شد.

بر اساس آرای مأخوذه، بهروز کریم‌نژاد سرخی با 98 رأی، سیدمهدی احمدی با 95 رأی، حسن سلطان‌پناه با 85 رأی، صفا رنجبر کوچک‌سرایی با 85 رأی، عباس جانباز با 81 رأی، حسن محمودزاده با 75 رأی، قاسم عزیززاده گرجی با 66 رأی، حسینعلی داداشی رودبار با 63 رأی، حسین حمیدی با 57 رأی، مهدی بازگیری و مریم صمدی با 55 رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و فریدون باقری با 31 رأی، رمضانعلی باقری با 25 رأی و سیدباقر میربابابی با 24 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند.

اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران

همچنین برابر ماده 44 اساسنامه نیز پس از رأی‌گیری برای اعضای هیئت بازرسی، به ترتیب عباس ولی‌پور پاشاکلایی با 100 رأی، حبیب‌الله شکری با 93 رأی و سیده صدیقه حسنی با 35 رأی به عنوان اعضای اصلی و هیئت علی‌اصغر ابوطالبی با 25 رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران

یادآور می‌شود، جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره قبلی و جدید پنجشنبه، 30 دی‌ماه در دفتر اتحادیه برگزار خواهد شد و سپس درباره تعیین مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس، منشی و دبیر طی این جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha