طرح حشد الشعبی برای تأمین امنیت حرم امام هادی(ع)
کد خبر: 4033742
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

طرح حشد الشعبی برای تأمین امنیت حرم امام هادی(ع)

سازمان حشد الشعبی، با صدور بیانیه‎ای از اجرای طرح امنیتی برای تأمین امنیت زیارت حرم مطهر امام هادی (ع) در شهر سامرا خبر داد.

طرح حشد الشعبی برای تأمین امنیت حرم امام هادی(ع)به گزارش ایکنا؛ در بیانیه این سازمان آمده است که نیروهای الحشد الشعبی، اجرای طرح امنیتی برای تأمین امنیت زیارت حرم مطهر امام هادی (ع) در شهر سامرا را آغاز کردند.

بنا به اعلام میدل ایست نیوز، در بیانیه مذکور تأکید شده است که فرماندهی ستاد عملیات الحشد الشعبی در سامرا نیروهای خود را در طول مسیر بغداد ـ سامرا مستقر کرده و 3500 رزمنده و 600 خودروی نظامی به همراه تجهیزات نظامی پیشرفته برای تأمین امنیت زائران شهر سامرا از داخل و خارج از عراق اختصاص داده است.

حشد الشعبی همچنین اعلام کرد که پیش از این نیز عملیاتی امنیتی برای بررسی اطراف و مرکز سامرا برای جلوگیری از هرگونه نقض امنیتی انجام شده است و نیروهای امنیتی همچنین همه جزیره‎ها و رودخانه‌های مجاور حرم مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) را بازرسی کرده‌اند.

این عملیات با هماهنگی با ارتش و پلیس عراق انجام می‎شود و نیروهای امنیتی در مناطق بیابانی و جزیره سامراء برای تأمین کامل امنیت سامرا تا پایان زیارت مستقر شده‎اند.

فردا شنبه 16 بهمن ماه برابر با سوم رجب، سالروز شهادت امام هادی(ع) است و به همین مناسبت زائران زیادی روانه حرم آن حضرت در سامرا شده‎اند.

انتهای پیام
captcha