افتتاح طرح قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی ماه رمضان
کد خبر: 4045523
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

افتتاح طرح قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی ماه رمضان

با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، طرح قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی ماه رمضان 12 فروردین افتتاح می‌شود.

افتتاح طرح قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی ماه رمضان

به گزارش ایکنا، به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم افتتاحیه طرح قرار دوازدهم ویژه ضیافت همدلی همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران و همراه با توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان با حضور حجت‌الاسلام خاموشی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری برگزار می‌شود.

این مراسم جمعه 12 فروردین‌ماه مصادف با روز جمهوری اسلامی ساعت 9:30 در شهرری، آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برپا خواهدشد.

طرح قرار دوازدهم طرحی با رویکرد ارائه خدمات اجتماعی به یاد و نام امام دوازدهم است و با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار به همت مراکز افق بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا می‌شود.

همچنین در راستای مشارکت حداکثری برای تأمین محتوای سبد‌های غذایی در این طرح، از مهدی یاوران استفاده می‌شود. ساختار طرح قرار دوازدهم بر مشارکت عمومی با هر توان و مکنت مالی استوار است، از این رو هرکسی که دل در گرو خدمت به محرومین دارد و دوست دارد به عشق امام زمان علیه السلام این کار را انجام دهد، می‌تواند به عنوان مهدی‌یاور در این طرح مشارکت کند.

در این طرح هر مهدی‌یاور، با عضوگیری از بستگان، دوستان و آشنایان خود می‌تواند به تامین حداقل یک سبد غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان اقدام کند. افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha