بهره‌گیری از تجارب دانشگاه فرهنگیان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی
کد خبر: 4047295
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
معاون وزیر علوم بیان کرد:

بهره‌گیری از تجارب دانشگاه فرهنگیان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان قابلیت الگوگیری و ملی شدن را دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه فرهنگیان، جلسه مشترک مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با معاون و مدیران فرهنگی وزارت علوم، با هدف هم‌افزایی و بهره‌برداری متقابل از ظرفیت‌ها و هم‌اندیشی مدیران دانشگاه فرهنگیان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دفتر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار شد.
 
در این جلسه علی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، ضمن اشاره به ظرفیت‌های فراوان دانشگاه فرهنگیان در حوزه‌های دینی، قرآنی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی گفت: مراکز تربیت معلم با یک قرن سابقه الگوی خوبی برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سایردانشگاه‌ها است.
 
 محمدی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان آمادگی برای میزبانی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی دانشجویان کشور را دارد.
 
همچنین کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، گفت: دانشگاه فرهنگیان را دانشگاهی مهم، حاکمیتی و تربیت محور می‌دانیم که در برنامه‌های فرهنگی پیش گام است.
 
وی اضافه کرد: معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه فرهنگیان درسالهای اخیر اقدامات خوبی را انجام داده است که باید از تجارب این دانشگاه در برنامه‌های ملی و بین‌المللی استفاده شود.
 
در ادامه جلسه مدیران حوزه فرهنگی واجتماعی دانشگاه فرهنگیان گزارشی از اقدامات خود خصوصا در دوران کرونا ارائه کردند. در پایان این جلسه مقرر شد موضوع تربیت راوی دانشجو و استاد، برگزاری مسابقات بین‌المللی فرهنگی و قرآنی و اردوهای راهیان مقاومت با حضور دانشجویان سایر کشورها در دستور کار مشترک قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha