توجه به منویات مقام معظم رهبری مانع از فساد در ادارات است
کد خبر: 4048165
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

توجه به منویات مقام معظم رهبری مانع از فساد در ادارات است

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال مانع از انجام فساد در ادارات است که مدیران و کارمندان با تکریم ارباب رجوع با روحیه بسیجی و انقلابی جهت تحقق شعار سال وارد میدان عمل شوند.

توجه به منویات مقام معظم رهبری مانع از فساد در ادارات استبه گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان به مناسبت سال جدید و آغاز رسمی فعالیت‌های اداری به صورت کامل در ادارات روز گذشته، 20 فروردین با رحمدل بامری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این دیدار گفت:  توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال مانع از انجام فساد در ادارات است که همه مدیران و کارمندان با تکریم ارباب رجوع با روحیه بسیجی و انقلابی جهت تحقق شعار سال وارد میدان عمل شوند.

وی افزود: برپایی میزهای خدمت جهادی یک فرصت مناسب برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبه آنها است.

نکویی ادامه داد: میزهای خدمت جهادی به منظور عملکرد بهتر دستگاه‌های اجرایی با حضور معاونین استانداری و شرکت مدیران ادارات کل برای پاسخگویی به سؤالات مردم در سطح شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

همچنین رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این دیدار گفت: استان سیستان‌وبلوچستان از استان‌های پیشرو در امر تکریم ارباب رجوع است و این مهم باید سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: این مهم موجبات رضایت خدا و مردم را در پی دارد و اعلام آمادگی خود و مجموعه استانداری را برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت.

انتهای پیام
captcha