توجه به قرآن؛ رمز موفقیت جامعه در تمامی عرصه‌ها
کد خبر: 4048353
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
فرمانده سپاه چابهار بیان کرد:

توجه به قرآن؛ رمز موفقیت جامعه در تمامی عرصه‌ها

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به این مطلب که رمز موفقیت جامعه در تمامی عرصه ها توجه به قرآن بوده است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است.

رمز موفقیت جامعه در تمامی عرصه ها توجه به قرآن بوده استسرهنگ پاسدار خدارحم سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توجه به قرآن منجر به سعادت و رسیدن انسان در عرصه‌های مختلف می‌شود، اظهار کرد: طبق آیات و روایات، تنها راه موفقیت، پیشرفت و به سعادت رسیدن انسان توجه به قرآن و معرفت قرآنی است که باید به آن توجه شود.

وی موفقیت جامعه در عرصه‌های مختلف را توجه به قرآن و قواعد قرآنی دانست و گفت: اگر کشوری تمام امکانات لجستیکی و علمی را دارا بوده ولی با قرآن و معرفت قرآنی بی توجه باشد، هیچ موفقیتی در آن جامعه و کشور حاصل نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار، ماه رمضان را ماه بخشش گناهان بندگان دانست و بیان کرد: در ماه رمضان به ویژه شب‌های قدر، دست و پای شیطان در غل و زنجیر است، لذا انسان باید از این فرصت در راستای بخشش گناهان استفاده کرده و توشه یک‌سال خود را بردارد.

سرهنگ پاسدار سارانی با اشاره به فضیلت‌های بیشمار ماه رمضان برای بندگان بیان کرد: بخشیده شدن گناهان، نزول کتب آسمانى در این ماه‏، توفیق روزه‏، تقویت تقوا، پرهیزگارى و اخلاص، آرامش روان و جسم، مانع نفوذ شیطان، احیاء فضائل اخلاقی از جمله فضیلت‌های مهم در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام
captcha