مهمترین وظیفه بسیج کارمندان، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است
کد خبر: 4048361
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان:

مهمترین وظیفه بسیج کارمندان، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: از مهمترین وظایف سازمان بسیج، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است که بحمدالله با وجود مدیران جهادی این مهم تحقق یافته است.

مهمترین وظیفه بسیج کارمندان، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان 20 فروردین با سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این دیدار، گفت: بسیج کارمندان در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت رسانی به آحاد به مردم و جلب رضایت عمومی با عنایت به گرم شدن هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکین به جهت جلوگیری از خاموشی آمادگی دارد تا در این خصوص با شرکت توزیع برق همکاری کند.

وی افزود: از مهمترین وظایف سازمان بسیج حل مشکلات مردم در سازمان‌های دولتی است که بحمدالله با وجود مدیران جهادی این مهم تحقق یافته است.

خلیل عوض‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک سال نو از زحمات سپاه پاسداران و سازمان بسیج ادارات در سال گذشته که جهت کنترل پیک بار، فعالیت‌های ارزنده‌ای داشتند، تشکر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی استان در اوج پیک بار با رعایت ادارات استان، کمترین خاموشی خانگی را داشتیم.

انتهای پیام
captcha